Periwashere Sf zarar vermez. Yapmaya alışın. Cok kullanacaksınız buyuyene kadar. Hemsire yaptiginda gördünüz bisey olmamış:)
balkizimmmm Acu_ korkmayın bu bebeğinizin iyiliği için yaptıktan sonra evet çok ağlıyor ama alın kucağınıza sarılın, anlatın rahat nefes alabilmen, rahat uyuman, rahat memeyi emebilmen için yapıyorum deyin, dr Osman Gönülal’ın videoları var onları izleyin, çok geçmiş olsun 🍀
Mhendisanne Acu_ kaçmaz bacım merak etme anne karnında da suyun içindeydi bu çocuk kaçsa da zararı olmaz gel sen analık cesaretini topla çocuk da rahat etsin sende rahat et
Ysmn11-11 Acu_ youtube den video izleyerek yaparsın ben de senin gjbiydim yapamam diyordum korkuyrodum birsey olacak die ama artik yapıyorum cesaret et bebeğinin iyiligi için burnu tikali kalmaması gerekiyor yoksa nefes alamaz ciğerlerine iner ( bir akrababam soguk nem makinesi kullaniyor evinde ben hiç yapmadım demişti ben dr ampul şeklinde olandan aldım ise yarıyor şimdilik bir haftadadır serum fizyolojik ile açmıyorum ama sürekli kontrol ediyorum tıkalı mi die )
Emirefe- Acu_ Allah korusun bebekler belirli bir aya kadar ağızdan Nefes alamazlar burnunları tıkanmasını çok büyük tehlike onlar için bence bu u bile düşünürsen cesaretlenip yapman lazım hepimiz bebeklerimize yapıyoruz hepsi ağlıyor ama 1 dk bile değil ağlamaları kucağa alınca hemen susuyorlar başta bende çok korkardım ama şmdi onun rahatlamasını gördükçe çok iyi hissediyorum kesinlikle fizyolojik ile temizle bebeğini tehlikeye atma ❤️
GiybetReis Acu_ genzine kaçmaması için ; sağ burun deliğine sıkarken bebeği sola yatırın. Sonra hüüp yapıp temizleyin. Sola sıkarkende sağa yatırın. Bu kadar basit🌸 Cesaretli olun. Daha neler olacak ohooo bu henüz fragman😅
Haffuse Calla cesarete gerek yok, yap😅 Baskasi temizlyemiyor, o amlatmayla aspratorle falan sadece önden aciliyor burun, arkasi hep dolu kaliyor… Ben de yapamam sandim dq, bir kez cesaretlenip yaparsan, anaaa kolaymis deyip durmadan yapabilirsin…
Ebruli55 Acu_ burun spreyleri var serum fiz ile aynı gorebi goren deniz suyu olarak geçiyor onu sıkıp cekebilirsin aspiratörle daha pratik olıyor hatta bi süre bekleyince kendiliğinde akıyor
birmelekannesiiiiii Acu_ evet ama 1 damla damlatman yeterli oluyor öyle burnuna sıkmıyorsun yaparken de hafif kaldırıp yaparsan hic bişey olmuyor 😇
Mineoguz Acu_ bende tedrgin oluyordum birkrresinde kızımın burnuna kusmuk kaçtı tıkandı morardı zor kendine geldi o yüzden yapmıyorum ..özele çocuk doktoruma götürüyorum hatta 2 tane doktora sordum özel nasatol damla verdiler ve tıkanmadığı müddetçe açmayın dedi.nasatol işe yarıyor bence
Acu_ Mineoguz doktor serum fizyolojik yaptırdı. Farklı bi seçenek sunmadı o gün. Ama farklı bi seçenek varsa tercih ederim tabi
Ebruli55 Acu_ evet sprey oldugu ıcın minik minik damla gibi gıdıyor burna tanzikli cıkmıyor ben burnunda sümük oldugunda nemlensin cıksın kendı dıye bile sıkarım bazen
Parkays Acu_ canim korkma hee bebek ciglik cigliga aglar burnu trmizlenirken. Bizim kiz 5 aylik hala ortaligi ayaga kaldiriyor. Goz/burun icin serum fizyolojik damlalar var . O damla dan hee iki burnuna da sikiyorum 2 ser damla. Burun aspiratorum var. Ben profesyonel bisiy aldim. Onunla cekiyorum . Yada banyodan sonra hemen aspiratorle cekiyorum. Buyudukce zaten banyo sonrasi burnun ucuna kadar geliyor sumukler, yumusak bir pecete ile bile alabilirsin… korkma lutfen bebek nefes alamazsa yemek yiyemez ve uyuyamaz👍
Acu_ Parkays öyle zaten. Sabah nefes alamadığı için ağlayarak uyanıyor. Sırf onun için yapmak istiyorum ama dediğim gibi korkuyorum🤷♀️
Ali-bebek1 Acu_ 4 aya kadar sadece burun solunumu yapıyor bebekler o yüzden burnu düzenli olarak temizlememiz lazım. Benim bebeğimde iki aylık ağlıyor ama sonrasında o da rahatlıyor bende. Uzman doktor Osman gönülal var YouTube da isterseniz onun videolarından yardım alabilirsiniz
Acu_ Ali-bebek1 yukarda bi arkadaş daha aynı doktorun videosunu önermiş. İzlycm bi cesaret artık bakalm