Bensuuu1 Bebeğim 3 aylık normalde uslu bir bebektir ama 4.5 gündür bişey oldu emerken ağlıyor kucakta ağlıyor emzikle sürekli damağını kaşıyor gibi sizce bu huzursuzluk diş olayından mıdır daha erken değil mi?