Anneko Sedaaksyy o kadar huysuz bir bebeğim var ki acaba farklı ortam olunca biraz rahatlar mı diye düşünüyorum 5 ay 3 günlük bizimde ve evden hiç çıkmadık şimdiye kadar doktor dışında sıkılmıştır farklı ortak iyi gelir mi diye bir deli cesaret geliyor sonra gidiyor 😂
Sedaaksyy Anneko ben doğdu doğalı hep disardayim ama ondan dolayı yadirgamamis olabilir , su kadar soyleyeyim kulaklarimi patlatacak derecede havuz kenarındaki müzik sesinde oyle bir uyudu ki , müzik bitince uyandı şok oldum 😂😂😂
Cellwi Anneko ya alın çıkın çocuk gezdikçe rahatlıyor valla bak ben daha 30 günlük lohusa iken İstanbul’dan Ankara’ya ordan da Kayseri’ye araçla gittik 15 gün kadar kaldık bir de hava güzeldi hep pikniğe gittik bencilimde benle. Şuan bebiş 10.5 aylık yine iki gün önce Kayseri’ye geldik. Burdan da Muğla ya ordan da otel tatilimize gideceğiz kısmet olursa korkmayın her şey kolay oluyor siz cesaret edin yeter ki haaa hep uslu mu değil çünkü 4 yaşında bir ablası da var ama uykusuzda kalsam eğleniyorum gezerken 😀😀
JUTENYA BerrinHEA ücretleri ne kadar biz de düşünüyoruz gidince memnun olup olmadığınızı buraya yazarmısınız 🌸
Nanelimoonn hogwarts bizde evin bodrumuna gidicez😂 az maliyetle güzel bi tatil yapalım keyfimize bakalım dedik 😁
Rez hogwarts Bayramda Fethiye’ye gidecez maaile .villa kiraladık bakalım nasıl bi deneyim olacak annem babam kızkardeşlerim olacaz bebeğim de 11 aylık aşırı huysuz ama evde oturmak da istemiyorum
Deletedmom737383 Rez Biz de fethiye de villa kiralamayı düşünüyoruz ama fiyatlar uçuyorrr :) kaç günlüğüne ne kadar fiyat dediler ? Bir de araştırdığım villalar da temizlik ücreti de alıyorlar 1.000 tl
Anneko Sedaaksyy ahh umut oluyorsunuz bana inşallah bizimde böyle güzel ve keyifli bir tatil maceramız olur 🙏🏻
linguist92 hogwarts Bodrum’da yaşıyorum ama sıkıldım hep aynı şeyler evim denize sıfır ama ondan bile bıktım o yüzden haftaya Marmaris Denizli Antalya üçgeninden oluşan 15 günlük tatile çıkıyorum nasipse 🧿❤️
TheBaby hogwarts canım şu an alanyada my home resort tayız😄 Fiyatı uygundu. Şubat ayında ayırttım. Eski gittiğimiz yerler pahalıydı. Şu an hiç pişma değilim. Çok eğlenceli bir ortam var. Yemekler harika. Resmen doyuyoruz. Odalar güzel. Bebeğim havuzda daha ne olsun bende 10 puan
Yeter21 TheBaby Eylül için biz de bu otelden rezervasyon yaptık resim ve videolarda çok güzel görünüyor denizi nasıl onu merak ediyorum