Merhaba kızlar, bebeğim 3. Ayının içerisinde, gece uykusunu uyuyor gece emmeye bile uyanmıyor. Sabah namazi gibi uyaniyor emziriyorum bı daha yatırıyorum sonrasında artık çok derin uyumuyor zaten, uyandığında yanıma alıp yatarak emziriyorum 4-5 lerden 8 lere kadar emiyor uyuyor, uyanıyor bır daha emmek istiyor sürekli aranıyor, ağzı memeyi kaybettiğinde ağlıyor. Gece emmedigi için aradaki boşluğu mu kapatmaya çalışıyor 😂 yoksa gündüzleri artık çok gaz sıkıntımız kalmadığı için damlayı bırakmıştık ondan dolayı mı yapiyor aynı durumu yaşayan var mı?