Kızlar sabah Bi uyandım Sağ göz olduğu gibi çapak. Bir kaç güne de Sivasa gidiyoruz. Bugün 3 ay kontrolüne yani boy kilo anlamında sağlık ocağına götüreceğim. Ordaki doktor yazar mı ki damla? Çocuk doktoruna mi götürmem gerek. Devlette kontrol için gittiğim doktor 3 aylık kontrolüne getirme herhangi bir sıkıntısı olmazsa demişti. Ben kendi sütümden damlattim gözüne. İnşallah şifa olur ya.