Kızlar merhaba günaydın sabahı sabah ettik bebeğim grip oldu diye düşünüyorduk ben de eşimde hastayız inanılmaz derecede huzursuz sürekli ağlıyor hiçbir şeye hali yok çocuğun gece acile götürdük ateşi yok ishal yok ama halsiz ve ağlama krizi doktor geniz akıntısı var alerjik dedi burun akıntısına sprey verdi aferin yazdı gönderdi bizi uyutana kadar mahfolduk 3 saat sürdü uyuması resmenn uykunun içinde uyandı tekrar ağlamaya başladı ağlıyor ama öyle böyle değil canı yanar gibi kendim de zor ayakta duruyorum Allah aşkına ne yapsam iyi gelir ona tecrübeli anneler kucakta gezdiği halde bile durmadan ağlıyor acaba dişi mi sorun diyorum hiç ateş olmadı napcam bilmiyorum