Merhabalar ikili tarama testim yüksek riskli çıkınca detaylı ultrasona yönlendirdi doktorum. Sonra detaylida sorun görünmedi daha 12 haftalık olmamıştım. Nev hospital da emre ekmekçi yapmıştı. Olumsuz konustu emniyosentez kesin tanı dedi. Riskin yüksek bebek de sıkıntılıdır kesin dedi. Herneyse ben fetal DNA yaptırdım soncuum hala gelmedi çok korkuyorum. Ona göre amniyosentez yaptırcam.
Tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir mi?