_mmom atak döneminde olabilir. Atak dönemlerinde benim bebeğimde öyle oluyordu aşırı sık kalkıyordu. Dediğiniz gibi memeyi vermeek zorunda kalıyordum her seferinde. Çünkü vermesem şiddetli ağlamaya başlıyordu. Şiddetli ağlayınca uykusu açılıyor. Sonrada 2 saat uyumazdı. Ondan her kalktığında emzirdim. Ama gecici bir süreç oluyor. Atak dönemi bitince w normal düzenine dönüyor. Kaç aylık bebeğiniz