R_y_M kızımın 8. Ayda gaz yüzünden ağlayarak çığlık kıyamet uyandığını hatırlıyorum 🤦🏻♀️ Sizi korkutmak için söylemedim ama insanın ne kadar az beklentisi olursa o kadar az yıpranıyor. Çünkü ben sürekli ha bugün gazı biter ha yarın diye diye kendimi yedim durdum. Çocuğum 9-10 ay arası anca rahatladı 🤲🏼 Şükürler olsun 11,5 aylık kalmadı gaz problemi