Nilkuss Merhaba kızlar. Size nasıl faydası oldu bu takviyenin. Kendinizi zinde hissediyor musunuz ? Bebeğiniz kilo aldı mı ? Sabah mı akşam mı içiyorsunuz ? Günde kaç tane içiyorsunuz ? Teşekkürler :)
findiginannesi_ Nilkuss Ben hamileyken içiyordum ama ismi buydu galiba çok kötü kokuyordu be ama benim oğlum minyon bi bebekti zaten
Nilkuss findiginannesi_ Peki ilk ayda kilo alımı nasıldı. Benimki kız kilo almada sıkıntılarımız var sütüm var aslında ama yağlı değil sanırım. Doktor mama önerdi, önerdi az kalır bildiğiniz diretti ama istemiyoruz mama e çocuğumuz da öyle huysuz değil aç olan çocuk durur mu öyle bi durum da söz konusu değil. Sadece kilo alımı az diye mama verdi
Lavinia_1 Günde 1 kere içmeye başladım doğum sonrası 3,5 aydır kullanıyorum hem süt kalitesini artırıyor hem saç dökülmesi ayrıca aldığımız vitaminden süt yoluyla bebeğe de geçiyo 😊