Merhaba hanımlar 4 ay 7 günlük bebeğim var doğumdan sonra 40 im çıkınca regl oldum ben 2 defa. Düzenli bir şekilde oldum 3 cu Regl olmam lazımdi ama günüm geçiyor hafif lekelenme şeklinde Bi kanama oldu çok hafif sonra durdu olmadım anlayamadım zaten sancı vs Bi belirti olmuyor doğumdan beri haliyle şimdide yok anlamam için sizce normal bu durummu bu?