Günaydın güzel anneler 🌼 daha önce de post açmıştım sebepsiz ateşlenme diyerek doktor antibiyotik vermişti boğazında hafif kızarıklık var diye ilacın 2.gunu akşam oglum kustu baya sanırım rahatladı ki düşmeyen ateşi düştü dün sabahta vücunda kırmızı küçük küçük noktalar çıktı 1-2 derken gövdesi sırtı kasıklarında da çıktı ishal oldu huzursuz endişelendim alnında da çıkınca doktoru aradım ilaçları verme bırak dedi acile götürdüm antibiyotik alerji yapmış dedi bu durumla karşılaşan var mı ne gibi yöntemler kullandınız