Cennet_annesi Ya kızlar nasıl kesicem gece emzirmesini valla artık yoruldum 2 saatte bi kesin kalkıyor yaaa sabır bide illa iki göğüs sabrimin son sınırı olabilir ya 😩 valla napiyim ya 🥺
MucizeKalbim Ayda kestim tamamen. Öncesinde De 8 aylikti galiba O uyanmadan her gece aynı saatte emziriyodum. Tok olduğundan emindim yani. Uyaninca kucağımda uyuttum asla vermedim.
Cennet_annesi MucizeKalbim yani gündüz Maşallah yiyen bi çocuk fakat yeri geliyor bebekler uzun vadede uyuyor valla napicami şaşırdım ya 😩
Cennet_annesi Eomeoni aynen öyle bi iki kere gece tok tutan mama yapılıyor ya yulaflı falan verdim yine kalkıyor yaaa ☹️☹️