edep_ya_hu_edep1 Kızım 1 yasin da devamlı ishal oluyor . Atesleniyor . Bir ay olmasa diğer ki ay mutlaka ishal oluyor . Üşütüyor mu acaba neden olabilir. Sizin bebeklerde oyleler mi?