Ruya011 Bebeğim 7 ay 23 günlük, doğduğundan bu yana gece uykusu kaliteli olan bir bebek. emmeye uyanır 3-4 saat aralıklarla. 3 gündür saat başı uyanıyor, yatağın içinde çırpınıyor,, tam dalacağı sırada tekrar uyanıyor. Atak haftası mıdır bu
fn2827 Ruya011 11 aylığız sabah ettim gün ağrıyor gram uyumadım. Çok düzensiz bizimde uykular. Bi bakıyorum çom güzel uyuyor bi bakıyorum hiç uyumuyor bi bakıyorum oynamaya kalkıyor 24 saat olucak uyumayalım nerdeyse bugün nasıl biter bilmiyorum 2 saat bari uyusam kar dicem
Ask123 Ruya011 atak dönemidir. Benim ki 8 aylık. Doğduğundan beri uyku sorunu var. Gece 10 kez uyanır. Yarım saat 1 saat ara ile uyanır. O kadar yorgun ve mutsuzum ki. Çok zor. Hep memede uyuyor. Uyanınca hemen meme.
Meryrel Al benden de o kadar 7 ay 16 günlük öldüm artık uykusuzluktan sürekli uyanıyor çok yıpratıcı bir durum sanki hep böyle olcak diye korkuyor insan 😭😭
tazeannee_ Ruya011 aaaa aynı bizde suan bu durumdayız normalde şükür uykuları çok düzenliydi ama bu aralar bitttimmmmn 7 ay 12 günlüğüz