superannecik hiç bir şeyi yoktu nerden aldı hastalığı bilmiyorum vücudu çok sıcak 37,2 şurupla düşürdüm görünürde enerjik maşallah birşeyi yok ama birazcık mızmızlanıyor ben olmayınca sizdede var mı aynı sorun
Nur9920 superannecik 37 çok yüksek ataş değil diye biliyorum. Kaç aylık bebeğiniz? Diş çıkarıyor olabilir mi
fn2827 superannecik benimkide oldu canım 15 gün önce. Ya diş çıkarıyor dur yada havalardan dır.nerde oturuyorsun bilmiyorum ama hava çok sıcaksa banyo suyunu ne çok soğuk ne çok sıcak yap.vücut ısısını atamayınca ateşleniyor bebek.çok giydirme
Neslihan-55 superannecik 5 gün önce bizde sebepsiz yere ateslendik sabaha karşı doktora götürdüm hiç bişey yok dedi ne boğaz ne kulak enfeksiyonu tekrar ateş olursa getir demişti o gün gece 39.5 oldu ateşi ilaçlar soğuk uygulama duş derken anca düştü doktora götürdüm tekrar boğazı hafif kızarıklık var dedi tahlil falan yaptı temiz çıktı çok şükür bezini alirken koku oluyor mu diye sordu sanırım idrar enfeksiyon şüphelendi o da temiz çıktı sanırım bizim sorunumuz diş şuan çok huzursuz o da boğaz için verilen antibiyotik alerji yaptı
superannecik fn2827 8 aylık 6 tane diş çıkardı maşallah sorunsuz bi şekilde evimiz serin oluyor bir zıbın birde ince pamuklu gecelik giydiriyorum