Aryaikra21 Kızım 3 yaşında ve yürümeye başladığından beri parmak ucuyla yürüyor ayakkabıda terlikte aynı şekilde . Uyarıyoruz sürekli o an basıyor sonra yine devam ediyor çevre buna normal diyor bunu yaşayan varmı ne yapmalıyım bilmiyorum..
incikusum Aryaikra21 benim yegnim 6 yasina kadar parmak ucunda yürüdü ortopedik ayakkabi almışlardı sonra sonra düzeldi diye
Sedaaksyy Aryaikra21 benim büyük kızım iki yaşına kadar parmak ucunda yürüdü canım balerin olacak derdi herkes görenler etraftan. Kendi kendine bir baktık geçti dönemsel bisey olabilir belki
Minnakkk Aryaikra21 doktorlar 2 yasına kadar normal karşılıyor ama sonrası için nöroloji ve ortopedi muayne yapılmalarını söyluyırlar. Yegenim 2 bucuk yasında surekli oyke yuruyor defalarca gitmesini söylememize ragmen gitmiyorlar doktora ben olsam Bi doktora gösterir içimin rahat etmesini saglardım belki de tamamen alıskanlıktr