Ek gıda ya geçince kızım formül sütü içmez oldu geceleri uyurken verebiliyorum malesef ..
Bugün Kahvaltı yaptı omlet yedi öğlen çorba içti ara öğün meyve yedi akşam semizotu yemeği fakat formül süt veriyorum içmiyor 🤦
Sabahları kahvaltı yerine Formül süt veriyordum artık onuda almıyor geçici bir durum mu acaba ? Çok üzülüyorum ☹️ Suyu da doğru düzgün içmiyor….