Asyadeniz Kızlar bebegm 7 aylık 3.500 kilo doğdu ve şuan 7.600 civari asla ek gıda kabul etmiyor agzını kitliyor mamada almıyor ve çok az emiyor resmen aç yaşıyo kendini hafif doyuruyo 5 saat emmedigi oluyr şaşırıyorm artk nasıl dayanıyor 😞😞
ElisAsk Asyadeniz benim kızımda 7 ay 24 günlük mama 6. Aya kadar verdim oda uykudayken veriyordum en son onuda içmedi bıraktı. Ek gıda başta az çok yerdi ama 1 aydır bisey yemiyor dişten olabilir diyorum ama bu kadar uzun sürer mi ağzına zar zor bi kaç kaşık veriyorum çoğu zaman onuda hortum şeklinde kusuyor😯
Asyadeniz ElisAsk bende valla abisi güldürüyo zar zor agzına tıkıyorm kusma vardı bu aralar yok ama çoookk ishal var 2 haftadr ishal ciddi şekilde
Ahsen89 Canım benim kızım 7 ay 20 günlük 6 .5 kilo hiç bişe yemiyo görsen 3 aylık falan dersin bende çok üzülüyorum sabır lazım
Asyadeniz Ahsen89 benmkide aynı bgn misafrlige bi bebek geldi 1 yasnda sandım 5 aylıkmış 🙈🙈🙈😱😱 benm kzıım onun yavrusu gibydi
Songulayaz Ahsen89 aynı şekilde bizimde öyle 3 aylık gibi duyuyo kim görürse bakamamışsınız diyolar çok zayıf ağlıyorum görünce yemiyo delircemm
ElisAsk Asyadeniz dişi mi çıkıyor acaba bizimde günde 3 4 kez kakasını yapıyor kusuyor kiloda almıyor bende diş diyorum ama hala yok anlamış değilim
Ozlemdursun16 Asyadeniz canım benim bebeğimde öyleydi sonra ateş çıktı kusma da eklendi ishale bağırsak enfeksiyonmş bi doktoruna göster istersen
Deletedmom136 Karadut özü veriliyor mu bebeklere bilmiyorum yani kaç aylıkken verilebildiğini ama hem tatlı tadı çok güzel hem de iştah açıcı denemediyseniz bi araştırın derim
Asyadeniz KATRE_ evet 4 yasnda oglum var ve oda iştahsız ya ne biliym artk genetik mi acaba diyorm babaları öyle 😱
tugceo92 Asyadeniz 7 aylık 7600 zayıf olduğunu soyleyen kim oldu canim onu merak ettim ? Gayet iyi kilosu. Benim bebeğim 1 hafta sonra 7 aylik olcak 6800 kilosu daha 2 gun önce sağlık ocağında tarttirdim hemşire gayet iyi, çok kilo iyi değil dedi
burcukky tugceo92 Benim de 10 güne kadar 7 aylik olcak kuzum 6800 şuan.hemsire doktor herkes zayıf bu diye uzerime geliyor çildiracagim
Egesem Asyadeniz bizimki de 6 aylık 7100 kilo boyu da uzun ama takmıyorum kayınvalidem annem zayıf deselerde🤦♀️ Yapısı bu şekilde.. aç olsa ağlar huzursuzluk yapar çok neşeli bir bebek sadece gece uykuya geçerken huzursuzlanıyor o kadar. Bence kafaya takmamak lazım ki aşırı zayıf değil bebeklerimiz illa boğun boğum olmasına gerek yok 🥰