Emerken bence de yavas gidiyor. Porsiyonları ufaltip hareket kapasitesini arttirin. Bitti gitti. Yarin sabah mesela kahvaltı için acikmayi bekleyin, acikinca doydugunuz anı farkedip durun. Yani o son lokma ekmegi yemeyin🤭 demesi kolay di mi. Ama ben boyle kilo verdim. Sezgisel beslenerek. Vucudumu doyura doyura . Ama haftanin 3 gunu spora gittim .