Ben kiralamıştım saklayıp duramam valla. Nişan elbisem bile şuan gelmiyor ona bile pişmanım. Ama evinde gelinliği olanlar uygun fiyata verip satabilir. İnstagramda 2. El abiye kıyafet var oraya yazabilirsiniz yada dolap uygulaması falan koyabilirsiniz. Ben gelmeyen eşyalarımı oraya koyuyorum satıyorum. Çeyizimden bile tarzım olmayanları sattım