purpleblue Biberonla beslerken kucağınızda mı yoksa bi yere yatırarak mı içiriyosunuz? Kızımın boğazına kaçar diye korkarak içiriyorum. Sizler nasıl yapıyorsunuz? Nasıl içirmek daha güvenli?
Dileksadan purpleblue 2 bucuk aylik kizimkucağımda yatma pozisyonunda kafası biraz yukarida iciriyorum
Deletedmom3544 purpleblue kaç aylık bebeğin canım .ben hep ayağıma yatirirdim dik olurdu ama yastığı Biyere gidince de kucakta
Sebusebu purpleblue 5 bucuk aylık. Genelde kucakta içiriyorum. Yastık üzerinde içirmeye calısınca oyun oynuyo diliyle
Siyahiniz purpleblue benim kızımda 2 aylık gün ilk defa denedim kucağımda başı dik pozisyondaydı ama ona rağmen 3 defa genzine süt sıçradı kısmi tıkanma yaşadık hamur gibi oldu kızım ağlayıp elini yüzünü yıkayınca kendine geldi bende korkuyorum .