Canım bence en doğrusunu yapmışsın. Çocuklar melektir iyi ki onu kırmamışsın. Hatta bence o vesile olmuş size 🥰 Gidip bir günah işlememişsin kardeşinle görüşmüşsün içini ferah tut , inşallah aranızdaki sorunlar da bir daha yaşanmamak üzere çözülür 🤲🏻