Acaranne biz yaptırdık, kızım şuan 10 aylık, yeni rotavirüs atlattık. 3 gün oldu atlatalı, 10 gün boyunca ishaldi, iştahı kesildi ve direnci düşmesin diye 2 günde bir serum yedik. Hatta sabah yine kontrolümüz var. Yani aşı tam koruma sağlamıyor. Sadece aşı vurulursa hafif geçiriyormuş, Güya bu da bizim hafif geçirmiş halimizin doktor öyle söyledi. Bence çokta canınızı sıkmayın. İnşallahta geçirmez bebeğiniz.