Merhaba, 8. Ayına girmek üzere olan çok hareketli bir bebeğim var. Ce e oynamayı çok seviyor, yüzümü kapattığımda açıyor, kahkaha atıyor, aynaya bakmayı çok seviyor, sağının solunun öpülmesine kıkır kıkır gülüyor ancak bu kadar tempo bana ağır geliyor bazen 🤣 hangi oyunları oynayabilirim neler yapabilirim kitapları gösteriyorum kutularını önüne koyuyorum tak tak yere vurmaktan ve ağzına sokmaktan başka bişey yapmasa da🤣🤣 yaşadığım şehirde ve apartmanda yalnızım, tvye mecbur kaldığım anlar oluyor kriz anlarında, bunu aşmak için farklı fikirlere ihtiyacım var 🫶🏻🫶🏻