Ayni durumu 2 aydir yaşıyoruz.10 da uyku saatimiz yatiyor uyuyor yarim saat 1 saat falan geciyor çığlik çigliga aglayarak kalkiyor.göz yasiyla agliyor.sakinlestirmek icin kucagimiza aliyoruz bu sefer uykusu aciliyor gece 3 e kadar ayaktayiz.tabi bu dönem icin de 4 tane diş cikardik dislere bagliyorum artik umarim gecer