brfnkc Kızlar 3 aylık bebeğim uyku sorunu coktu bi kaç kez yanımda emzirerek uyuttum şimdi asla başka türlü uyumuyor beşikte yatmıyor beraber yatmaya başladık uyku düzenim sıfır oldu bu durumda olan varmı alıp beşiğe koyuncada hemen uyanıyor 🤷♀️
Canavarannesi22 brfnkc biz 5 aylığız 4. Ay atağından sonra emziğe alıştırdım daldığında emziği atıyor yoksa sokakta bile emzirerek uyutmak zorunda kalıyodum emziğe karşıydım ama kurtarıcı oldu bu şekilde deneyebilirsiniz ayrıca yatağı yumuşaksa ve sizin yatağınız sertse onu da ayırt edebiliyolar
Sinoom brfnkc benim bebeğim her yerde uyuyor 2 aylığız ilk başından itibaren yerde yatırmaya alıştırdım koltukta beşikte o yüzden uykusu nerde gelirse uyur , geceleri de beraber uyuyoruz göğsümde uyumayı seviyor bende seviyorum öyle uyumasını 😻
brfnkc Canavarannesi22 emziğede alışmıyor işte ağzndan atıyır bir sürü emzik denedm 5 dakka bıle tutmuyor
Canavarannesi22 brfnkc bizimde öyleydi oyun amaçlı philips avent ultra air olanın 6-18 ay olanını verdim eline oynaya oynaya alıştı biraz büyük gelince daha rahat tutuyolarmış demişti annem öyle de oldu
Ttas Gaz sancısı vardır canım benim bebeğimde göğsümde uyuyordu yada yeterince doymuyorda olabilir tabi anne kokusunuda istiyor olabilir büyüdükçe rahatlayacaktır