Ya bi insanın bu kadarmı şansı olmaz.Gece gece ankastre fırınımın camı patladı.Cok sukur kimseye bisey olmadi.Ama 1 haftaya evden cikicaz.Ben yurt disinda yasiyorum.Simdi ev sahibine soylesek komple degistirmesi maileytli olur.Acaba yedek firin kspagi bulmak mumkunmu?Servisi cagirsam acaba parcasini takarmi?Onlarda cok ucret istiyir.Ne yapacagimi sasirdim.