Arkadasim 40 gunlukken gitmisti uzun yola şasirmistim.nasil cesaret etti diye.hep uyudu zaten sorun olmadi dedi.benim oglum 11 aylik uzun yola cesaret edemiyorum cunku belli zaman sonra sıkılıp agliyor.kisacasi kücükken daha iyi git gez kapatma kendini eve.umarim bebeginde araba da duracaktir