Evet malesef öyle oluyor😊 sadece kendi önleriylede kalmıyor bizim omuzlarımız, kangurunun önü, ağızının denk geldiği her yer ıslakk ama keyfi bilir canı öyle istiyor ve bu onu rahatlatıyorsa ben çok takılmıyorum bez değişirken zıbında değişiyoruz napalım😂