Baby turco nun kalıpları küçük. Ben 4 no Külot Bez kullanıyordum bebeğim 8 kg olmasına rağmen lastikleri sıktı pişik yaptı. Molfix cırt bez aldım şimdi daha rahat. Bebeğinizi sıkıyor olabilir 1 numara büyük alın turco da. Havalarda sıcak ondan da olabilir