Bekarlığımdan beri sol yumurtalığım ağrır o dönemde benimde. Ben de yaşıyorum ama sebebini bilmiyorum. Yanlız şöyle; doğumdan sonra apandis ameliyatımı yapan cerrah bana yumurtalığında kist gördüm onu kadın doğumcunla görüş demişti. Ama dönem dönem çıkıp adet döneminde dökülür bu kistler bunu biliyorum. Ciddi bişey olsa çocuk doğurabilir miydim bilmiyorum.