Zaraaa O zaman bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum. Doktorumuz günde 6 defaya kadar kaka normal demişti 6 dan fazlası ishal belirtisi olurmuş. İlk aylarda kızım da çok yapardı ek gıdaya geçince azaldı. Gene doktorunuza danışın tabi ama içiniz ferah olsun bir sıkıntı olmaz inşallah 🙏