Hanımlar İstanbul silivrideyim, bulunduğum semt akşamları soğuk oluyor (bence) bizim yatak odası 25derece oldu daha yeni. Ben gece üstüme ince battaniyelerden örtüyorum. Bazen üşüyüp kalın bile örttüğüm oluyor 🥲 şimdi gelelim kızıma, kısa kollu zıbın, altına da uzun pijama giydiriyorum. Üstüne de ince pike örtüyorum. Ama pike büyük yani tek kişilik koca pike. Sabaha kadar evirip çeviriyor.
Sorum şu ki ben üşüyosam kızım da üşür mü acaba ? Üstünü örtsem tepine tepine gene açıyor 🤦🏻♀️ Açmasa da terliyor bazen. Bi ayar tutturamıyorum. Acaba sadece ben mi üşüyorum. Geceleri 25derece odada siz nasıl yatıyosunuz bebeğiniz nasıl yatıyor. Bu arada kızım 11,5 aylık yaşına geldi artık 💃🏻