Kızlar bebeğim 1.5 aylık bebek arabasının pusetini kullanıyorum ama bebek ne yaptıysam iki büklüm duruyor 3 çeşit minderi var yenidoğan pedi sevibebenin bel destekli minderi bide Instagram'da aldım yumuşak hepsinde iki büklüm çokta güzel uyuyor içinde ama gönlüm hiç rahat değil bir kere sahile gittik portbebeye yatırdım ama bi portbebe kullanan bendim herkes pusete koymuş kötü hissettim kendimi :))) varmı benim gibi olan ne yapmamız lazım bayramdada uzun yola çıkıcaz mecbur pusete koyucam artı olarak oto koltuğu nasıl olacak bilmiyorum tavsiyeleriniz ihtiyacım var