İyi geceler arkadaşlar, öğretmenim. Bir oğrencim uyuz olup tedavi yapmislar ama hiç bisekilde haberim olmadı tahmini bir hafta kadar geldi okula ama tedavi de oluyormuş öğrenir öğrenmez eve gonderdim. 5 gün kadar ayrı kaldık çocuklarla .
- Gün Fotoğraf cekimi yaptik. Çok samimi olmadan. Aradann 3 gün sonra daha önce uyuz olan bir.ogrencimin de uyuz olduğunu öğrendim . Öğrencim okula iki hafta gelmedi fakat karne günü geldi . Çok kısa bana temas yok dememe rağmen sarıldı kısa sürdü. Ben ikinci çocugu öğrenince bı losyon kullandım ailece belirtim yoktu ama . Sonra da bişey yapmadım. Şimdi okul kapanali bir haftw oldu ama bazen kaşınıyorum yani sabit bı yerim değil saniyelik kolum sonra bacağım sonra başka yerim iz oluşumu olmadı, çok sıcak memleketteyim . Sıcaktan mi acaba huylandim mi acaba ya da korktuğum başıma mi geldi acaba diyorum . Ben nasıl emin olurum kendimden. Lütfen yardım edin. Araştırmalar tatmin etmiyor 6 8 hafta da ortaya çıkan olur diyorlar 5. Hafta bitti ilk çocukla ayrılalı. Ailelerinin yanina gideceğim hepsi yaşlı insanlar onları korkutmak da istemiyorum ama napwcagim nasıl emin olacağım . Uyuzun kasintisi nasıl olur nasıl baslar her yer kaşınır mi yoksa bölge bölge mi kaşınır. 🥺 Uzun oldu hakkınızı helal edin lütfen🥺🤲🙏