İlk oğlumda aptamil almıştım çok şekerli geldi tadı sonra bidaha kullanmadım evolvia, sma kullanmıştım golden goat falanda denedim ama en çok sma içtik. Şimdi ikinci bebeğimde humana kullanıyorum kilo da aldırdı ve kabızlık vs gibi hiş sorun yapmadı tavsiyu ederim tadı da güzel anne sütüne yakın kaliteli bir mama bence