Bebeğim tam 6 aylık çarptırdık herhalde bebeğimi nezle oldu . Doktor bi öksürük ilacı verdi vermemeye çalışın dedi ama genizleri akıyor serum fizyolojik ve aspiratör yapıyoruz ama uyurken gene tıkanıyor . Başka ne yapabilirim bilmiyorum başına gelen var mı ? Neler yaptınız ? Öksürüğü de var bu arada