Kızım 2 buçuk yaşında. Dünden beri burnunu çekiyordu hatta korkmuştum hasta olcak diye. Burnunu temizledim. Hiçbişey farketmedim. Bugün işte banyo yaptırdım sonrasında temizleme işi bakım vs derken burnunda birşey parlıyor. Dedim kesin boncuk. Eşim deneyelim dedi. Bir kere denedik cımbızla sonra dedim bırak hemen gittik acile. Orda çıkardılar. Burnu küçük felan dediler kanadı biraz. Yarın bütün oyuncakları gözden geçircem yine. Çok dikkat edin. Kendimi o kadar suçladım ki. Eşim dedi saçmalama çocuk o. Zaten hep yanındasın ama sürekli ona odaklanamazsın dedi. Kaynanam duyunca. Bunu yapana kadar çocuk sen neredeydin der kesin. 😂. Neyse uzun oldu ama. Çok dikkat edin ve direkt doktora gidin