Tugcem61 Sezeryandan sonra 30. Günüm normalde kahverengi seklinde akıntı oluyordu bugün hafif kırmızımsı geldi. Az gelirse sorun yok demişti doktorum ama yinede sormak şstedim. Normal mi sizlerde de oldu mu?
MasalElaa Tugcem61 bugun tam 90. Gunumdeyim daha bugun bitti kisiden kisiye değişiyor benim doktorum normal kistinde yok demişti
Tugcem61 MasalElaa ya ama kırmızı olması sorun olmaz dimi bişey olmamıştır yani. Yoksa erken bitmesini istediğimden değil de kırmızı gelmesi aktif kanama var sanki gibi korkuttu beni
MasalElaa Tugcem61 canim benim bitene kadar kirmiziydi valla bizimkiler normal iste daha ne temizleniyor icin diyordu tabi benim 90 gun olunca gittim artik 85. Gunde ilac verdi rahim sıkılaştırıcı ama kullanmadim nedense almayi unuttum diyim 5 gune gecti kendi kendine
Tugcem61 MasalElaa evet evet normaldı ama kahverengi olunca hatta bitmişti biraz kendimi yordum be sıkıntılar var sanırım çokdert. Ettim dün başladı hafiften korkuttu beni ya