Merhaba anneler. Oğlum 2 yaşında doğduğundan beri mamas papas flip xt 3 bebek arabasını kullanıyoruz memnundum hala da memnunum ama oğlum artık büyüdüğü için ben ağırlıktan dolayı çok rahat kullanamıyorum arabanın kendisi de hafif değil zaten kendim de çok zayıf bir insanım kaldırmam gerektiğinde zorlanıyorum artık. Birde memlekete gidip gelirken travel sistemlere göre iyi ama gene de yer kaplıyor. Hem yerden tasarruf için hemde hafiflik için kabin boy bebek arabası arayışındayım. Yatış kademesi de güzel olur ise sevinirim. Önerilerinizi bekliyorum🌸