edaaydinm Sadece 40 I çıktığında kestim kızımın saçlarını 2 buçuk yaşına geldi hala seyrek incecik ve kıvırcık çıkıyor yavaş yavaş uzuyor yok mu bunun bir yağı kürü formülü hiç yok gibi ya bizim böyle değil saçlarımız , nasıl sıklaşır ve kalınlaşır gürleşir