7 ay 22 günlük bir bebeğim var, inanılmaz hareketli eli dursa ayağı ayağı dursa eli durmuyor. Emekleme yok ama dönerek her yere gidiyor her işini görüyor 😆
Ancak yatağa yatırdığım zaman veya halıda sırt üstü yattığı zaman ayaklarını çırparak yere vuruyor. Bu hareket o kadar sık tekrarlıyor ki, oturtmamam için direniyor, hep ayakta tutmamı istiyor. Ayağının üstüne dimdik durmaya çalışıyor, sizce bi çocuk ortopedisine göstermeli miyim? Keyfi istediğinde oturuyor, keyfi istemezse anası hep ayakta tutsun. Ay ben mi pimpirikliyim bu 8 aylık olmaya yakın bebeler mi böyle