Merhaba sevgili anneler! Bebegim 7 aylik biz sabah 8 de uyanip 240 cc mama yiyoruz sonra ilk uykumuzu yapip uyaninca ek gida( kahvalti ) yapiyoruz.1 saat sonra 210 cc mama yiyoruz. Günde 3 defa mama (sabah-ogleden sonra ve aksam üstü) ve 2 defa ( sabah-aksam) ek gidamizi aliyoruz. sizce bebegim az mi besleniyor?Bebegim 9 civari uyuyor. Aklim cok karisti kafama cok taktim bu konuyla ilgili bilgisi olan anneler lütfen deneyimlerini paylassinlar.Simdiden tesekkurler🙏🏼