Smymn Merhaba arkadaşlar sezeryan sonrasi göbeğinizi sardinizmi bana doktor sar demişti ama suan anca kendime geldim 15 gunluguz.korse taktiniz mi ya da sardiniz mi gobeginizi .benim 2 . Sezeryan anca iyileştim diyebilirim
Babylovee Smymn ben bir kez oldum sezaryen ama hiç sarmadım şurda bekleyeyim ☺️ İki sezaryen arası ne kadar zaman fark var ?
N-B Takmadım faydası olmuyor anca sporla düzeliyor dediler 8 ay oldu göbeğim duruyor maalesef spora da başlayamadım
Smymn N-B doktor sar güzelce dedi ama sarmadim .ilk sezeryanda 7 ay SONRA mekik cekerek halletmistim göbeğimi.simdi de plank la.baslarim
Smymn Babylovee benim 8 yil ara oldu ama yaşımda cok yok 32 yaşındayım . malesef bu sezeryann iyilesmem uzun sürdü.dikis etrafi morardi ve açıyordu
Smymn Babylovee eğer bu tam iyielstiysen olabilir ama TAMAMEN iyilesmen gerek ordaki kaslar calisicak çünkü