xwprensesannesii Milakizim ya bu verem aşısı kaç doz ve çok yakıyor mu yarın iğne günümüz stresten uyuyamıyorum çok ağlayacak diye 😔
Milakizim UmutReyhan ya altı buçuk aylık kızım bugün güneşte farkettim çok şaşkınım gerçekten yoğunlaşmış tam o bölgede inşallah kötü bşe değildir 😕
Milakizim xwprensesannesii stres olma canım stres bebeğinin daha çok ağlamasına sebep olur verem aşısı tek doz ama verem el birlikte 2 aşı daha vuruyorlar ayrı aşı onlar bende sen gibiydim uyku uyumadım ama aşı vurulurken güçlü durmam gerekti her aşı da ağlayacak sonuçta vücuda iğne giriyor sakinliğini koru onun iyiliği için ben de kötü oldum çok sen gibi birde ben tuttum aşı yapılırken deri altına yapıldı ama bir iki dakika içinde bebek ye susuyor sen de oh be diyorsun
xwprensesannesii Milakizim benim kızım bu aralar uzun uzun ağlıyor susmak bilmiyor nolcak bilmiyorum keşke onun canı hiç yanmasa da bana yapsalar diyorum ama herşey onların sağlığı için 😔
Milakizim xwprensesannesii emzirmeye çalış aşıran hemen sonra çabuk susuyorlar öyle canım ben dördüncü ay aşılarında öyle yaptım
Zeyas2 Benim kızımında kolunda intihalp oldu sonra bi baktım iltihabı akmış sonra sıvılce gibi kırmızıydı sabah kanamış kurumuş sildim orayı ama kan toplanmış gibi duruyor orası bişey olurmu bilemedim ☹️