Merhaba anneler.. Birşey danışmak istiyorum sizlere. Ben hapşırdığım zaman kasıklarım çok ağrıyor sanki damarım kopmuş gibi oluyo o an resmen acıdan kıvranıyorum saniyelik oluyo hemen geçiyor Allah dan. Genelde sol kısım oluyo uzanırken daha kötü oluyo hapşıracağım zaman ayaklarımı karnıma dogru cekiyorum ama aniden olunca tabi daha ağrılı oluyo. Sezaryanlıyım 3 yıl oldu ama buna bağlı bir sebep mi diye düşünüyorum cunku dikiş bölgesinde oluyo.. Hapşırmaya korkuyorum vallahi, doktora gidicem saçma bulur diye gidemiyorum ilk size sormak istedim bu durumu yaşayan var mı doktora gittiniz mi .. Sımdeden tekşekkür ederim