Sevvalalp teşekkür ederim Allah kimseye yaşatmasın 🙏yazın oğlum ortalığın salgınına tutulmuştu(ishal,kusma)hastaneye gittik ilaç verdiler 2gün sonra birden düştü dişleri filan kilitlendi bi titreme geldi tabi o telaşla ben ne olduğunu anlayamadım tekrar hastaneye gittik gün içinde 3 defa tekrarladı..EEG çekildi ve dalgalanma çıktığını ilaca başlamamız gerektiğini söyledi doktor..Daha sonra başka bi doktora daha gittik mr çekildi temiz olduğunu,vücutta ki enfeksiyonun ve kullanmış olduğumuz bi ilacın yan etki yapabileceğini söyledi doktor şuan çok şükür bişey yok ama insan hatırladıkça bile etkileniyor.