Yaa bizde yaşadık aynı durumu ben yapıştırır yapıştırmaz yapmıştı çişini kızım ama ben başka bir şeye değineceğim. İdrar torbasıyla alınca bebeğimde enfeksiyon çıktı daha sonra doktor sondayla alınca aslında enfeksiyon olmadığı görüldü. Eğer sondayla alınmasa bebeğim boşu boşuna antibiyotik kullanacaktı. Buna da dikkat edin lütfen. Ayrıca doktor idrar alırken batikon gibi bir şeyle iyice temizlemişti bölgeyi.