R_y_M Bu sideferin kaç günde kullanılıp atılması gerek bir bayan 15gün içinde yenilenmesi gerek diyor da cidden doğru mu bu 😏 bitmeden neden atalım aklım kaldı çünkü bilmiyordum böyle bir şey var mı ???? 🙄🙄🙄
03saliha06 R_y_M yani uzun süre oldu bırakalı ama bildiğim kadarı ile düzenli kullanırsan tam gününde şişe boşalmış oluyordu canım üzerinde yazmıyormu kullanım süresi
03saliha06 R_y_M anladım canım ama valla ben şişe bitene kadar kullandım 15 sonunda atmadım öyle birşeyde duymadım belki bilen birisi dha iyi aydınlatır seni